Followers

Tuesday, October 27, 2009

Episode Raya continuesss---(Lab IH)

FIRST HARI RAYA WITH IH LAB


Ni ler kali pertama aku beraya dengan lab baru aku iaitu...lab Immunohematologi.. meriah juga n menu yang terhidang kind of superb gak ler...tengok ler siape tukang masak terkenal PDN.. kalau bukan kak Nang...teringat jugak kat lab lame aku yg kat level 1 tu...hmmm.. nostalgia...nostalgia...jauh di mata tapi dekat di hati..hehehe...adai tu aku tak tau ler ape pose yang dia tengah buat tu...pose care nak amik makanan sambil menari la kot..ntah ler...Ketua Unit aku Dr Afifah kire sempoi gak ler..n aku suker ler care dia handling lab ni..heheh.. cam bodek ler plak..but then its the true ler...punnnnn aku teringat kat ketua unit aku dulu En Abd Hamid Bon yang grunge...heheheh...

So...ini ler sebahagian pekerja-pekerja di lab IH...hepi giler dapat makan n bergumbira seketika...so ape yang boleh aku simpulkan kat sini, overall nyer everitin ok n aku hepi work with n celebrate hari raya with them....thank u my fren coz accepting me as a member in IH....


0 comments: